Domino administrationssupport
Lotus Notes/Domino siden 1994
Semaphor har arbejdet med Lotus Notes/Domino siden 1994 og har ikke "måtte sige farvel til en eneste kunde" - din sikkerhed for at at vi leverer en ydelse som skaber merværdi for din virksomhed.
En support aftale med Semaphor aftales individuelt med din virksomhed, på den måde sikrer vi at alle parter får det optimale ud af aftaleforholdet. Nedenfor kan du se hvilke områder vores konsulenter er "Verdensmestre i " - i følge vores kunder.
Vores kunder siger:
IT Chef Erik Pihl fra Værdipapircentralen har tegnet en aftale med Semaphor fordi: "Det var vores opfattelse at de klart ville kunne yde os den support og vejledning vi havde brug for i forbindelse med vedligeholdelse og udvikling af vores nuværende Notes-miljø. De har erfaring indenfor alle de områder, som vi beskræftiger os med i forbindelse med Notes".
IT Chef William Sharp fra EET Nordic benytter Semaphor fordi: "Vi har folk når vi behøver det, vi får konstant inspiration til vores IT-strategi, med forslag vi ikke tidligere har tænkt på, og totalprisen på ordningen er mindre end det man bliver nødt til at betale en fuldtids Notes konsulent."
Typiske support opgaver:
- Hjælp til teknisk administration indenfor bruger administration, SMTP, web mv.
- Rådgivning omkring integration og sikkerhed
- Ad hoc support indenfor applikationsudvikling til selvkørende udviklere som "sidder fast"
- Rådgivning ifm. med køb af produkter
- Opgradering af Notes og Domino